Heb je toch nog een vraag?
Misschien is je vraag hieronder al beantwoord
Algemene vragen:
Het voordeel van een all-in website is dat het de ontwikkelingstijd aanzienlijk verkort, omdat het niet nodig is om elk element afzonderlijk te ontwerpen en te ontwikkelen. Daarmee bespaar je flink op de kosten omdat het niet nodig is om een website op maat te laten ontwerpen.
Er zijn vele all-in website templates beschikbaar die geschikt zijn voor het bouwen van diverse soorten websites, zoals bijvoorbeeld blogs, e-commerce sites, portfolio’s, bedrijfswebsites en meer. Deze worden volledig aangepast aan de specifieke behoeften van een bedrijf of individu.
Pas nadat wij alle benodigde informatie (tekst en afbeeldingen) van je hebben ontvangen, wordt er gestart met het maken van jouw website. Om de deadline te halen, is het van belang dat de informatie wordt aangevuld met duidelijke instructies voor het plaatsen van de inhoud op de webpagina’s. Na ontvangst van alle informatie neemt het bouwen en personaliseren van je website vijf werkdagen in beslag.
Nadat je website klaar is zijn er in principe nog één revisieronde mogelijk. Maar we willen dat je tevreden bent, dus zijn we daar wel flexibel in. Houd er rekening mee dat de extra revisie wel invloed kan hebben op het online zetten van de website. Hoe sneller wij beschikken over je feedback, des te sneller wij in staat zijn om de wijzigingen door te voeren en je website definitief gereed te maken voor publicatie.
Alle andere wat complexere zaken kun je aan ons overlaten en voeren we in de regel al binnen 24 uur uit. Door de all-in service bieden we ondersteuning bij alle wijzigingen of aanvulling van je website. Daarin onderscheiden wij ons van vele andere aanbieders.
Nee helaas. Dit komt doordat we dan niet alle vrijheid en mogelijkheden hebben om eventuele problemen snel op te kunnen lossen. Wanneer we afhankelijk zijn van een andere hostingpartij, kan dit namelijk de voortgang en werking belemmeren. Om 100% grip te hebben op de uitvoering, kan er uitsluitend gebruik gemaakt worden van onze eigen hostingservice. Daarnaast kunnen we dan ook on-time updates verzorgen, back-ups inplannen en eventuele problemen snel oplossen.
Wanneer je al beschikt over een domeinnaam, is het eenvoudig om deze te laten verhuizen naar onze hosting. Hiervoor hebben we een verhuistoken nodig, die via je huidige hostingaanbieder is op te vragen. Uiteraard blijf jij de eigenaar van de domeinnaam.
Wij communiceren uitsluitend in het Nederlands via e-mail, telefoon of de chat op de website. Aanpassingen of aanvullingen aan je website kunnen uitsluitend per e-mail aangeleverd worden.
Wij bieden de mogelijkheid om de tekst en afbeeldingen van je bestaande website over te nemen en op te nemen in je nieuwe website via MooiWebsite. Wanneer je ons de link naar je website verstrekt, kunnen wij de tekst en afbeeldingen kopiëren en toepassen op je nieuwe MooiWebsite. Daarnaast kunnen we ook de kleuren overnemen voor een consistente uitstraling.
Indien er op je bestaande website functionaliteiten zijn gebruikt die niet standaard zijn opgenomen in onze service, zullen wij deze eerst bekijken. We zullen vervolgens onderzoeken of we deze functionaliteiten kunnen vervangen of dat er een alternatief voor beschikbaar is.
Ja zeker, wij bieden een all-in website service aan. Dit houdt in dat wij een klant-en-klare website voor je maken inclusief snelle en stabiele hosting en uitgebreide service voor een vaste prijs per maand.
Wij bieden een compleet pakket aan voor jouw website inclusief hosting en service. Je betaald bij ons geen opstartkosten. Wij bouwen je website gratis, jij betaald alleen maandelijkse zeer voordelige abonnementskosten als vanaf €19,50 per maand. Dit is inclusief hosting, technisch onderhoud en support. De abonnementskosten worden per jaar in rekening gebracht en dient voor aanvang van elk nieuw jaar voldaan te worden.
Als je besluit om het contract op te zeggen, dan dien je dit minimaal 1 maand voor het einde van de jaarverlenging per e-mail aan ons door te geven. Wij beëindigen dan je hostingovereenkomst op de laatste dag van het lopende jaar. We voorzien je dan van de verhuistoken van je domein.
Vragen na aankoop van een website:
Wanneer het nodig is om de opmaak te wijzigen of nieuwe elementen/onderdelen aan je website toe te voegen, dan zullen wij dit voor je doen. Dit is een vast onderdeel van onze all-in website service en kost je niets extra. Om een verzoek tot toevoeging of aanpassing in te dienen, kun je een gedetailleerde e-mail te sturen aan support@mooiwebsite.nl met de gewenste veranderingen. Wij streven ernaar om deze wijzigingen binnen 48 uur uit te voeren.
Nadat je bestelling is bevestigd, ontvang je binnen 24 uur een e-mail met een stappenplan en duidelijke instructies hoe je alle benodigde informatie kan aanleveren.
Nadat we je website hebben gebouwd en gepersonaliseerd, inclusief het inrichten van de teksten en afbeeldingen, kun je nog van 3 revisierondes gebruik maken. Je kunt je feedback over aanpassingen of aanvullingen per e-mail via support@mooiwebsite.nl aanleveren, waarna wij je feedback verwerken tot je volledig tevreden bent.
Neem dan contact met ons op per telefoon op nummer: 073 – 850 67 00 of per e-mail via support@mooiwebsite.nl. We zijn op werkdagen bereikbaar tussen 08:00 en 18:00 uur.
Laat ons weten wat het probleem is en wij zullen afhankelijk van de urgentie direct actie ondernemen.